ASGHAبیOOOON ام و از سال ها پیش در تمامی مراکز تولید و مونتاژ خود فرایندهای تولید و مونتاژ صنف ای پیشرفته را توسعه می دهد. از میان آن ها می توان به جابه جایی قطعات و محصولات به وسیله ی ربات ها و بازوهای رباتیک اگزواسکلتون برای کارگران اشاره کرد که به مرور به فرایندهای تولید و مونتاژ خودرو اضافه شده اند. این خودروساز آلمانی اخیرا اعلام کرد الگوریتم درایت مصنوعی استعمال شده در تولید را برای استفاده ی عموم دردسترس راحتی می دهد و الگوریتم های سابق الذکر اکنون تو این آدرس در گیت هاب استراحت دارند.

الگوریتم هایی که بی ام و منتشر کرد، حصه هایی اصلی از کاربردهای مختلف درک قدر یا بهای چیزی تقلبی هستند. به عنوان مثال، می توان به کاربردهای اطلاع تصویر خودکار و برچسب زنی روی تصاویر اشاره کرد. اشاعه عمومی الگوریتم ها بوسیله توسعه دهندگان درنگ افزار در سرتاسر جهان امکان می دهد کد منبع را مشاهده کنند و آن را گشایش دهند و از آن استفاده کنند. دِرِک درهر، مدیر پاره برنامه ریزی لجستیک بی ام و، درباره ی نشر الگوریتم ها می گوید:دسته بی ام و با نشر اشتراکی الگوریتم ها زمان ترقی برای شبکه های عصبی مصرف شده داخل جهیز های محموله ونقل و ربات ها را کاهش می دهد.

مقاله های مرتبط:همکاری بی ام و با آی بی ام برای ترقی فناوری های خودرویی مبتنی بر فهم مصنوعینمایش استعداد های اولین نمونه آزمایشی از فناوری خودران سطح چهار بی ام و

شبکه های عصبی در فرایند تولید خودرو، تصاویر زنده از مراحل تولید و لجستیک را با مرکز داده ی تصاویر مقایسه می کنند تا هرگونه تفاوت با حالت بازپسین مدنظر را شناسایی کنند. رویکرد متن بازی که بی ام و در پیش گرفت، علاوه کنار توسعه دهندگان نرم اسباب به خویشتن گروه خودروسازی همچنین کمک می کند.

کریستین پاترون، مدیر نوآوری و تحول دیجیتال Smart Data Analytics، درباره ی رویکرد متن باز اظهارنظر کرد:ما مؤلفه های اولیه ی بطی ء اسباب برچسب گذاری تصویر خود را به جمله عرضه می کنیم. درمقابل، پشتیبانی لازم برای ترقی ی پیشرفته نمدار درنگ افزار هوش بدلی بوسیله ما عرضه می شود. بوسیله علاوه، می توانیم تمرکز بیشتری روی پیشرفت کاربردهای فهمیدن تقلبی تو تولید و لجستیک معطوف کنیم.

کای دمترودر، مدیر بسرنوشت شوم دچار کردن هوش تقلبی و پلتفرم های داده ای بسرنوشت شوم دچار کردن IT دسته بی ام و، درادامه افزود:سرمایه گذاری های جلال داخل مرزوبوم ی فهم بدلی می کنیم و با تعهد پرداخت گذاری الگوریتم ها با جامعه ی جهانی ترقی دهندگان، نقش خود را انجام می کنیم و فهم مصنوعی را دردسترس قسمت قسمت کردن بزرگ تری از کاربران استراحت می دهیم. انتظار داریم ترقی ی آتی در جامعه ی متن باز، به صعود کندرو و چابک تر درنگ افزارها منجر شود.



رویکرد بی ام و در اشتراک گذاری الگوریتم ها، از قوانین جامعه ی متن باز متابعت می کند. تمامی کربران الگوریتم ناشناس باقی می مشابه و هرگونه نقص در الگوریتم به سرعت نمودار می شود. در این فرایند، فعالیت های خودکار نمایش شده ی اپراتورهای پلتفرم نیز کاربردی هستند. گروه بی ام و بخاطر تأیید کیفیت پیش از پیاده سازی یا اشتراک پیشنهاد کاربران، همگی ی آن ها را معاینه می کند. نمونه بازپسین یا همان ادراک جعلی که با الگوریتم های بهبودیافته توسعه می یابد، همیشه محفاظت می شود. ترقی دهندگان و شرکت کنندگان در الگوریتم نیز می توانند درباره ی دسترسی داشتن یا نداشتن شرکای بی ام و به کدها تصمیم گیری کنند.بیشتر بخوانید:بی ام و موتورسیکلت برقی E-Power Roadster را رونمایی کردبی ام و موتورسیکلت های F900 R R و F900 XR را رونمایی کردموتوراد از قدرتمندترین پیشرانه باکسر بی ام و رونمایی کردبی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزرفهرست برترین خودروهای اسپرت دنیا بوسیله تفویض

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قالب های فارسی وردپرس 3 ديجيکالا مدلو سایت تفریحی فان بکس فروش تجهیزات،نصب و راه اندازی شبکه Mary بادرو کمپرسور پلاک اول s